Klachtenregeling

Laatste update: 6 december 2024

Als jouw therapeut doe ik mijn uiterste best zodat jij je op je gemak voelt, je gezien en gehoord voelt en dat je met een goed gevoel uiteindelijk de praktijk weer verlaat. Mocht het ondanks deze intentie toch zijn dat je ergens geen goed gevoel over hebt, dan sta ik altijd open om naar je te luisteren wat er aan de hand is.

Hopelijk komen we er dan samen weer goed uit. Komen we er samen niet uit, of wil/kun je de klacht niet met mij bespreken, dan verwijs ik je naar de gratis klachtenfunctionaris van mijn beroepsvereniging NBVH: www.hypnotherapie.nl/klachten

Mocht ook dit gesprek niet naar tevredenheid verlopen, dan is er nog een onafhankelijke geschillencommissie die je zonder betaling kan inschakelen.
Dit is de Stichting Geschillencommissie voor Consumentenzaken, waar ik als NBVH-lid onder val: www.degeschillencommissiezorg.nl/over-ons/zorgcommissies/complementaire-gezondheidszorg/

Deze geschillencommissie neemt jouw klacht alleen in behandeling als je eerst het klachtentraject via de functionaris bij de beroepsvereniging hebt doorlopen.